Poeksperymentujmy z nauka na UDUJK w Kielcach

 Poeksperymentujmy z nauką na UDUJK w Kielcach – 3.06.2017

  • \"Życie zaklęte w probówce\" - dr Aneta Węgierek-Ciuk

Dzieci zwiedziły laboratorium biologiczne, w którym dowiedziały się, jak można hodować komórki ludzkie poza naturalnym miejscem ich występowania, a także poznały urządzenia niezbędne do tego procesu. Dzieci pracując w parach przenosiły komórki z naczyń hodowlanych na szkiełka mikroskopowe i obserwowały pod mikroskopem czy wcześniejsze podgrzewanie komórek do temperatury 40 oC –50 oC wpłynęło na ich żywotność. Podczas zajęć dzieci wykonywały różne doświadczenia, np. izolowały DNA z banana. Wszystkie informacje i obserwacje uczestnicy zapisywali w specjalnej karcie pracy.

 Poeksperymentujmy z nauką na UDUJK w Kielcach – 13.05.2017

  • \"Życie zaklęte w probówce\" - dr Aneta Węgierek-Ciuk

Dzieci zwiedziły laboratorium biologiczne, w którym dowiedziały się, jak można hodować komórki ludzkie poza naturalnym miejscem ich występowania, a także poznały urządzenia niezbędne do tego procesu. Dzieci pracując w parach przenosiły komórki z naczyń hodowlanych na szkiełka mikroskopowe i obserwowały pod mikroskopem czy wcześniejsze podgrzewanie komórek do temperatury 40 oC –50 oC wpłynęło na ich żywotność. Podczas zajęć dzieci wykonywały różne doświadczenia, np. izolowały DNA z banana. Wszystkie informacje i obserwacje uczestnicy zapisywali w specjalnej karcie pracy.

 


 Poeksperymentujmy z nauką na UDUJK w Kielcach – 08.04.2017

  • \"Życie zaklęte w probówce\" - dr Aneta Węgierek-Ciuk

Dzieci zwiedziły laboratorium biologiczne, w którym dowiedziały się, jak można hodować komórki ludzkie poza naturalnym miejscem ich występowania, a także poznały urządzenia niezbędne do tego procesu. Dzieci pracując w parach przenosiły komórki z naczyń hodowlanych na szkiełka mikroskopowe i obserwowały pod mikroskopem czy wcześniejsze podgrzewanie komórek do temperatury 40 oC –50 oC wpłynęło na ich żywotność. Podczas zajęć dzieci wykonywały różne doświadczenia, np. izolowały DNA z banana. Wszystkie informacje i obserwacje uczestnicy zapisywali w specjalnej karcie pracy.

 


 Poeksperymentujmy z nauką na UDUJK w Kielcach – 11.03.2017

Genetyczne kreacje – dr Ewa Ochwanowska

Zabawy badawcze, interakcje zespołowe – dr Małgorzata Kwaśniewska

  • \"Życie zaklęte w probówce\" - dr Aneta Węgierek-Ciuk

Dzieci zwiedziły laboratorium biologiczne, w którym dowiedziały się, jak można hodować komórki ludzkie poza naturalnym miejscem ich występowania, a także poznały urządzenia niezbędne do tego procesu. Dzieci pracując w parach przenosiły komórki z naczyń hodowlanych na szkiełka mikroskopowe i obserwowały pod mikroskopem czy wcześniejsze podgrzewanie komórek do temperatury 40 oC –50 oC wpłynęło na ich żywotność. Podczas zajęć dzieci wykonywały różne doświadczenia, np. izolowały DNA z banana. Wszystkie informacje i obserwacje uczestnicy zapisywali w specjalnej karcie pracy.

  • \"Życie zaklęte w probówce\" - dr Aneta Węgierek-Ciuk

Dzieci zwiedziły laboratorium biologiczne, w którym dowiedziały się, jak można hodować komórki ludzkie poza naturalnym miejscem ich występowania, a także poznały urządzenia niezbędne do tego procesu. Dzieci pracując w parach przenosiły komórki z naczyń hodowlanych na szkiełka mikroskopowe i obserwowały pod mikroskopem czy wcześniejsze podgrzewanie komórek do temperatury 40 oC –50 oC wpłynęło na ich żywotność. Podczas zajęć dzieci wykonywały różne doświadczenia, np. izolowały DNA z banana. Wszystkie informacje i obserwacje uczestnicy zapisywali w specjalnej karcie pracy.


 Poeksperymentujmy z nauką na UDUJK w Kielcach – 25.02.2017

Dzieci zwiedziły laboratorium biologiczne, w którym dowiedziały się, jak można hodować komórki ludzkie poza naturalnym miejscem ich występowania, a także poznały urządzenia niezbędne do tego procesu. Dzieci pracując w parach przenosiły komórki z naczyń hodowlanych na szkiełka mikroskopowe i obserwowały pod mikroskopem czy wcześniejsze podgrzewanie komórek do temperatury 40 oC –50 oC wpłynęło na ich żywotność. Podczas zajęć dzieci wykonywały różne doświadczenia, np. izolowały DNA z banana. Wszystkie informacje i obserwacje uczestnicy zapisywali w specjalnej karcie pracy.